Kako trenirati nakon pauze

Biotrening HUB kategorije:

Kako trenirati nakon pauze

prof.dr.sc. Luka Milanović

Trenirati doma ili u šumi sigurno nije isto kao trenirati na terenu. Sigurno svi igrači i treneri jedva čekaju povratak u puni trening, a pogotovo povratak u utakmice. Neki na žalost neće ove sezone igrati službene utakmice, ali svi bi morali trenirati. Kako trenirati? Danas kratko pričamo o tome kako trenirati. Prvo, u ovoj pauzi svi ste imali priliku biti bolji u nečemu što inače ne radite. Mogli ste raditi na jakosti, na stabilnosti i mobilnosti, mogli ste čak raditi i na aerobnoj izdržljivosti. To su neke stvari koje spadaju u bazični dio priprema. Ako niste radili, onda su vam te sposobnosti sigurno pale. Tri najvažnije sposobnosti su jakost, brzina i izdržljivost. 


Sve što radimo u našem poslu je “pametno umaranje” sportaša/igrača. Ukoliko je to umaranje pametno onda će ono kod sportaša stvoriti adaptaciju odnosno prilagodbu na trening. Trening je stres, a u odmoru se dešavaju promjene (ponekad i tijekom treninga). Važno je da taj stres treninga bude najpametniji mogući. Zato oni koji ove sezone u planu imaju službene utakmice, njihove pripreme izgledaju totalno drugačije. Njihove pripreme će biti kratke, a ono što ih čeka u ritmu natjecanja je zgusnuti raspored natjecanja s puno utakmica. U realno malo dana važno će biti: pametno dozirati opterećenje u treningu,  zagrijavanje odnosno priprema za svaki trening ili utakmicu i protokoli oporavka nakon svake utakmice i treninga. To je za one igrače koji imaju službene utakmice…

Ostatak pogledajte u našem videu..

Kako trenirati nakon pauze

Pratite nas

Poliklinika

Fitness

Kako do nas

Maksimirska 8 (Kvaternik Plaza)

Pronađite nas na karti

Fitness - radno vrijeme

pon-pet
subota
nedjelja

Poliklinika - radno vrijeme

pon-pet
08:00 - 20:00
subota
ne radimo
nedjelja
ne radimo

Javite nam se

Fitness
Poliklinika