BIOTRENING TV

TRENING STABILNOSTI TRUPA

TRENING STABILNOSTI TRUPA nam omogućuje ne samo da nosimo neki teret, već prije svega da nosimo sami sebe, odnosno da se odupiremo gravitaciji. Upravo zato mišići koji stabiliziraju kralježnicu moraju biti dovoljno jaki i dovoljno “budni”.

U videu možete pogledati osnovni trening stabilnosti trupa za zdravu kralježnicu i učinkovit svakodnevni život.

Opis treninga:
1. Disanje – 10 ponavljanja
2. Kratki trbuh – 10 ponavljanja
3. Kratki trbušnjak s pružanjem noge – 5 ponavljanja svaka noga
4. Mali most – 10 ponavljanja
5. Palac – 10 ponavljanja
6. Upor za rukama: Shoulder touch – 5 ponavljanja svaka ruka
7. Bird dog – 5 ponavljanja svaka strana

JUTARNJI FLOW

Vježbe se izvode u 10 ponavljanja na svaku stranu/nogu/ruku, polako i kontrolirano. Cilj je napraviti 3 kruga vježbi. Osnovna pozicija iz koje kreće svaka vježba je pas prema dolje (downward facing dog).

Opis treninga:
1. Pas prema dolje 10′
2. Istezanje stražnje strane potkoljenice i natkoljenice 10x svaka noga
3. Groiner + otvaranje ruke 10x svaka strana
4. Groiner + istezanje stražnje strane natkoljenice 10x svaka strana
5. Pas na tri noge + golub 10x svaka noga
6. Pas prema dolje 10′

MENTALNI TRENING

Motivacija je stanje ili proces unutar pojedinca koji potiče, održava i usmjerava ponašanje prema određenom cilju. To stanje, odnosno proces je nešto što je pretpostavljeno i ne može se direktno opažati ni mjeriti.

KREATIVNI TRENING

Za danas smo vam pripremili jedan kreativni trening za kojeg će vam poslužiti sanduk od Jamnice (i ne nije sponzorirana objava 😂). Sanduk od Jamnice nudi brojne mogućnosti, kao sto su doziranje opterecenja i promjena iz objerucnog u jednorucni teret. Predstavljamo vam vježbe koje će aktivirati sve mišićne skupine, a zbog mogućnosti modifikacije mogu ih izvoditi početnici, kao i napredni vježbači.

1. Stražnji iskorak – 10 ponavljanja
2. Veslanje u pretklonu – 10 ponavljanja
3. Rameni potisak – 10 ponavljanja
4. Mountain climbers (penjači) – 10 ponavljanja
5. Čučanj – 10 ponavljanja
6. Sklek – 10 ponavljanja
7. Biceps pregib – 10 ponavljanja
8. Odručenje– 10 ponavljanja

Pratite nas

Poliklinika

Fitness

Kako do nas

Maksimirska 8 (Kvaternik Plaza)

Pronađite nas na karti

Fitness - radno vrijeme

pon-pet
subota
nedjelja

Poliklinika - radno vrijeme

pon-pet
08:00 - 20:00
subota
ne radimo
nedjelja
ne radimo

Javite nam se

Fitness
Poliklinika